Juhlavuosi 2008

Oriveden 4H- yhdistys 70vuotta 1938 - 2008

Oriveden 4H- yhdistykselle kulunut vuosi 2008 oli suuri juhlavuosi, tulihan yhdistykselle ikää jo 70 vuotta. Juhlat pidettiin syksyllä Oriveden Suojan tiloissa, arvovaltaisen kutsuvierasjoukon läsnä ollessa.

Ohjelmaan kuului:

♦ Tervehdysten vastaanotto

♦ Kahvitarjoilu

♦ Hallituksen puheenjohtajan tervehdyssanat

♦ Musiikkiesitys

♦ Juhlapuhe

♦ Ansiomerkkien jako

♦ Musiikkinäytelmä

Suomen 4H- liiton toimitusjohtaja Seppo Hassisen juhlapuheen jälkeen jaettiin Hämeen 4H- piirin myöntämät ansiomerkit ja kunniakirjat, jotka luovutti Hämeen 4H- piirin koulutuspäällikkö Anu Parviainen.

Ansiomerkit ja kunniakirjat

Hopeinen ansiomerkki ojennettiin Oriveden 4H- yhdistyksen puheenjohtajalle Petri Eskolalle yli kymmenvuotisesta toiminnasta yhdistyksen hallituksessa.

Pronssisen ansiomerkin saivat Liisa Hietala joka oli kahdeksan vuoden ajan yhdistyksen ylläpitämän suoramyyntipisteen vastuumyyjänä, sekä Ritva Saari joka toimi jo seitsemättä vuotta kiertävänä kerhonohjaajana.

Kunniakirjat muistopokaaleineen aktiivisesta vaikuttamisesta 4H- toimintaan saivat Oriveden kaupungin vapaa- aikatoimenjohtaja Sirpa Vuohelainen, toimittaja Anne Kotipuro, yhdistyksen kirjanpitäjä Johanna Kymäläinen- Pitkämäki sekä Säynäniemen leirintäalueen vastuuhoitajana toiminut Tuula Vehmaa.

Pentti Vaalamo ja Anu Parviainen
Toimitusjohtaja Seppo Hassinen Pentti Vaalamo ja Petri Eskola